2008. június 26., csütörtök

Tegnap jöttek rendbe tenni a falakat végre. Ugye jó ideje már hogy a januári beázás után leverték a csempét meg a vakolatot mind a konyhában mind a fürdőben. Azóta elfeledkeztek róla. Na most beáradt nekem hat emberke hogy uccu neki csináljuk. Valami oknál fogva szerelmesek a nappali mennyezetébe szóval úgy döntöttek hogy ök újra plaszterozzák az egészet. S volt rá vagy három percem hogy mentsem ami menthető. Számitógép szétránt, szőnyeg felteker, apró holmi fiókba seper. A monitort azt már úgy kellet kimentenem, mert bezacskózták a szobabútorral együtt. Ahoz képest hogy csak a konyhárol meg a fürdőről volt szó.....na mindegy. Szóval reggel nyolctól delután ötig szabályosan kitúrtak a lakásból. Utánna meg takaritottam még két órát. Igaz a fiúk összehúzták a port, de nálam pöpecebbül senki nem kezli a porszivómat szóval átmenrem rajta párszor még. :-) Gyerekemen persze egyből kijött a por allergia igy végig prüszkölte az egészet. Azt mondták két nap múlva lehet festeni, kiváncsi vagyok arra mikor kerül sor. Már az eddigi tempót figyelembe véve. :-))
Közben ma leszúrtak a suliban hogy tegnap nem ment a gyerek. Kisfiam ugyanis eltalálta mondani hogy mi volt a szitu. Mert egyedül ugye nem mehet, én nem tudom vinni mert tele a lakás a szakikkal nem hagyhatom itt őket. Más meg nincs aki elvigye. Persze tudom én hogy nem jó ez igy de mi a fenét csináljak. Holnap meg jönnek a gázórát cserélni igy aztán tuti nem lopom be magam a tanerők szivébe erre az utolsó három hétre. De a gyerek örül, mert már nagyon utál suliba járni. Meg is értem hisz itt a nyár (már amennyire itt nyár lehet) a fenének kell július végéig suliba járni?

Nincsenek megjegyzések: