2008. augusztus 2., szombat

Ezen a hétvégén tartjuk Márk szülinapját. Lehet hogy kifogtuk mert bár reggel hét óra van még bizony sötét van rendesen. A kirándulásról lemondtunk ugyan már előzőleg, az ajándék igy is többe került mint gondoltuk. De örült neki, jaj de örült neki! :-))) Már hetek óta nyúzott hogy áruljam el mit fog kapni. Olyan mint én, ő is utálja a meglepetéseket (csak van valami benne belőlem is). De mivel nem akartam elrontani Szilvi játékát így tartottam magam és nem mondtam el. Na kedden aztán mikor vártuk a csomagot akkor már nagy volt az izgalom. De csak nem hozták. Este negyed nyolckor hozták. Márk pont a fürdőkádban ült. Azt hittem kiugrik izgalmában, de rászóltam hogy nyughasson mert úgy is csak hétvégén tartjuk a szülinapot. A daps.com mindig becsomagol mindent, persze most mikor tényleg fontos lett volna tojtak rá. Letették ide nekem a böhöm tévé dobozt pucéran. Azt se tudtam mit csináljak hogy, mivel takargassam, hova dugjam a gyerek meg ne lássa címszóval. Végül szemetes zsákot húztam rá hirtelen és beástam az ágy alá. Gyerek már jött is kifelé a kádból szóval necces volt a dolog. De nem látta meg. Viszont...végig bőgte az egész estét. Hogy hát miért nem mondjuk már meg neki mi lesz az. Hát ilyen az én nagy tizenegy évesem. Zokog az ajándék miatt. :-)) Végül Szilvi megszánta (szerencsémre mert a szívem megszakadt volna) és azt mondta egye a fene az egészet adjuk oda neki. Így hát már kedd este oda adtuk az ajándékát. Ennyit a meglepetésekről. :-)) De visszatérve a fösodorba a kirándulást lemondtuk mivel elég drága lett a tévé. Igaz nagy örömet okozott szóval megért minden pénzt. Az idő pedig ma úgy is láthatóan pocsék. Szóval nem bánom hogy letettünk a kirándulásról. Viszont car booty-ra ki akartunk menni, de lehet semmi nem lesz belőle. Múlt héten nagyon jó volt igy piszkálja a csőrünket megint. Bár szerintem a múlt hetit űberelni már nem fogja tudni semmi. Olyan felpakolva jöttünk haza mint még soha. A gyüjteményem pedig gazdagabb lett egy szép készlettel. Csak azt nem tudom tároló szekrényem mikor lesz hozzá. Holnap pedig Szilvi főz, már úgy képletesen szólva. Megyünk a "Mandarinba". Igazából nem is tudom a nevét, de a hasonloság miatt kölcsönvettük a kanadai kedvenc helyünk nevét. Bár odaát a tengerentúlon nagyobb volt a választék. De igy is különlegességnek számit nekünk pórnépnek egy ilyen étterem.

Nincsenek megjegyzések: