2009. április 24., péntek

Meghivást kaptam Altalena-tól egy SzrJudit által indított játékra.

"Egy játékra is hívlak titeket, ha van kedvetek mutassátok meg ti is az első scrap képeteket, kiváncsi lennék, hogy ki hogyan kezdte. Tehát indítok egy blogjátékot scrappelők körében:1. Mutatsd meg az elsőként készült alkotásodat.
2. Írj pár sort a scraphez fűződő érzéseidről, gondolataidról, mióta csinálod, stb.
3. Add tovább a játékot az általad kiválasztott 5 embernek, és hagyj erről megjegyzést a blogjukban."

1. Az első képemet 2008 júliusában készitettem. Teljesen hasraütés szerű választás volt. Egyszerűen kerestem az épp aktuális angliai nyárhoz valami passzolót és ezt foglaltam képbe.



2. Az interneten való kutakodás közben bukkantam a scrapook-ra. Már nem emlékszem konkrétan mit kerestem, de valahonnét a decoupage-os oldalakról kecmeregtem el egy scrapes oldalra. Ott elkezdtem nézelődni, olvasgatni.....aztán ott ragadtam. Megfogtak mások művei, szeretem őket nézegetni, tanulni belőlük. S hogy mi értelme az egésznek? Régóta fotózás és úgy általában fénykép mániás vagyok. Gyerekkoromban kezdtem el a fotózást és úgy tizenöt éve próbálom a felgyülemlett képeket valami dekorativ formába foglalni. A scrap erre nekem egy tökéletes megoldás. S egyben egyfajta önkifejezési forma is lett egyben. Közönség hiányában leginkább magamnak gyártom a képeket. De remélem egyszer majd valaki még értékelni fogja őket. Talán a fiam, talán az ő gyerekei. De talán nem lesz fölösleges amit csináltam/csinálok. Remélem.....csak remélem.

3. Én tovább küldeném ezt a játékot a következő 5 kiválasztottamnak:
Merika Klári Kisvirág Linsey Csuti

4 megjegyzés:

altalena írta...

Hű öszintén mondom, nagyon jól sikerült az első oldal, amit készítettél. Nagyon tetszik:) Szerintem biztos értékelni fogja a fiad az elkészült oldalakt, főleg ha ő is "felnől", vagy apuka lesz. Ezek olyan emlékek, amik a te kezed munkája...ez lesz a legnagyobb érték számára:))

Névtelen írta...

Szia Christine,
nagyon jo ez a scrap, tunodok egy ideje, hogy kene nekem is csinalni, ami aztan a vegso lokes volt - egyfajta inspiracio -, az a konyved papirkiadasa, az eskuvoi emlek, valami szenzacios. Amint lesz idom - eppen egy masik oldal cikkeinek a kijavitasan dolgozom (szetesett sorok, stb.)-, belevagok en is. Lattam scrap oldalakon keszitett alkotasokat, a tieddel egyutt, nagyon szepek.

Christine írta...

Altalena. Tudod az ember a sajat muveit mindig kritikusabb szemmel nezi. :-)) Meg a legelejen keszitett oldalak jo reszet ma mar maskepp csinalnam meg. Igaz azert vannak koztuk olyanok is amik visszakoszonnek majd a kovetkezo albumbol.
Ketii. Szerintem erdemes megprobalnod mindenkepp. Szorakozasnak sem utolso, en neha "csak ugy" csinalok oldalakat egyszeru jatekos kedvbol.
Nagyon jo oldalak a temaban a http://scrap.hu/ es a http://www.scrapbook.hu/ ezeket nagyon szeretem.

csuti írta...

Köszönöm szépen a játékra hívást. Ma este remélem nekem is sikerül teljesíteni a feladatot.