2009. május 12., kedd

Jelentem tegnap neki kezdtem életem legelső hagyományos scrap oldalának. Nem, nem lett kész. :-)) De kivállóan eltöltöttem vele az egész délutánt. Párom mondta is csinálhatom ezt minden nap, addig se a tévét nézem. Mondtam sokba kerülne az neki. :-))
Hogy mi fog kisülni belőle azt még nem tudom. Mindenesetre eddig úgy tűnik számomra hogy jóval nehezebb a hagyományost késziteni mint a digitális verziót. Egyrészt elég jó kézügyesség kell hozzá. Másrészt ha itt elrontok valamit akkor pocsékba megy az anyag. Mig a digitalisnál nincs ilyen gond. Mindenesetre van még mit tanulnom……De azért ezt is ki kell próbálni.

5 megjegyzés:

Timcso írta...

Hú, kíváncsian várom az első hagyományos oldaladat Christine!:)

Ányi írta...

Hú, izgalmasan hangzik!
Én nem merek nekivágni, csak gyűjtögetem a hozzávalókat - legutoljára az anyák napi bonbon belső papírját tettem el ;)
Én is kíváncsian várom, mit alkotsz!

altalena írta...

De jó!! Én is gyűjtögetem a hozzávalókat... mindenféle képpen ki fogom próbálni:) Én egy Welcome-osat szeretnék csinálni mint Betsie-nél láttam:)

Merika írta...

Christine, hajrá vasárnapra kész kellene lenni!!!!:::?))))

Christine írta...

Merika. Mar kesz van. :-))