2009. augusztus 29., szombat

5 dolog amit szeretek

Ezúttal Secima hivott egy játékra amiben 5 olyan dolgot illetve érzést kell leírnom amit szeretek.

1. Szeretem a családom. Férjem, fiam első helyen szerepelnek az életemben.
2. Imádom a természet illatait. A párás reggelét, a zöld fűét, az avar illatát vagy épp a mezőkét. Reggelente kinyitom a hálószoba ablakot és beleszippantok a levegőbe csak hogy érezzem ezeket.
3. Szeretem a reggeli tejeskávém teljes csöndben a számitógép előtt meginni.
4. Azt már mindenki tudja hogy a teáskannákat szeretem. :-)) De azt még kevesen hogy a kinderfigurák is nagy kedvenceim. Főleg a kézzel festett figurák.
5. A könyvek számomra szent dolgok. Sokszor majd megszakad a szivem látni hogy az emberek hogy bánnak velük. Ha csak tehetem megmentem őket a pusztulástól.

És akiknek a válaszaira kiváncsi volnék nagyon:
Monka, Hicudzsi, Csilla, Ziebi

5 megjegyzés:

Secima írta...

Köszönöm, hogy játszottál velem. :)
Ki eszi meg a kinder csokikat? Mert Te ugye csak a figurákat gyűjtöd?

Christine írta...

Koszi hogy meghivtal! :-))
A kinder csoki a a fiam jussa, de ha nagyon sok van belole akkor be segitunk mi is a ferjemmel. :-))

Ziebi írta...

CSak gyorsan ide, mert munka van....:)

5 dolog amit szeretek?

-a férjem, családom és barátaim, őket így egyben, nélkülük nem tudom mi lenne velem :)
-állatok minden mennyiségben :)
-gesztenyepüré :D
-nyugalom, béke, kiegyensúlyozottság
-utazás :)

Meg van még egy csomó dolog, de az nagyon hosszú lenne :)

Monka írta...

Hú, ez nem könnyű kérdés. Gondolkodok... erősen gondolkodok.. hm... a hétvégéig :)

Christine írta...

Ziebi, koszi hogy velem jatszottal. :-)