2009. október 31., szombat

4. Hagyományos

Elkészült a negyedik hagyományos oldalam. Emlékül készitettem a nagymamámról. Már régóta terveztem, de a kezdeti kudarcok után nehezen álltam neki újból hagyományos oldal készitésének. Holott a nyáron annyi mindent szedtem össze hozzá. Igy végül neki áltam. A fotót majd ki akarom később cserélni ha egyszer hozzájutok egy rendes nyomtatóhoz. De most csak ilyet sikerült nagy kinlódás árán nyomtatni. Egy órán keresztül kinlódtunk mindenféle beálitásokkal, patron cserével de nem akarta az igazat.







Alapnak hullámkartont használtam. A tortapapirt teával szineztem, csomagoló papirt jól összegyűrtem. A fotó széleit tintáztam, a kézirásos papirt megperzseltem. A nyári gyűjtögetésből került rá virág, szirmok és levelek, milton kapcsok, szalagok.

4 megjegyzés:

Gabriella írta...

Nagyon jó lett! Nagyon ügyes kezed-szemed van!

JuditAu írta...

Ez nagyon szep...

Kriszti írta...

Nekem is nagyon tetszik:-) A hagyományos szkreppelés sokkal több energiaráfordítást igényel, legalábbis szerintem! Megérte!!

Christine írta...

Koszi lanyok! :-))
Kriszti, jol mondod. Mert bizony ver a viz rendesen mig keszitem. Tiszta stresszes vagyok a hagyomanyos oldalak keszitesnel. :-))