2010. december 17., péntek

Készülődés

A karácsonyi készülődés nálunk idén nem csak a takaritásból és dekorálásból áll. Mikor felmerült a "hova tegyük a karácsonyfát" kérdés párom gyorsan rávilágitott hogy itt bizony bútort is kell tologatni. Mondhatnánk nem nagy kunszt, főleg hogy szőnyegünk az még mindig nincsen. Csakhogy én nem szeressem a bútor tologatást. Most is csak azért hagytam magam rábeszélni mert igy a tényleges illetve végleges helyére került minden, oda ahova terveztük miután lecseréltük volna őket. De mivel eddig semmiféle cserére nem futotta igy nem is kerültek a helyükre. Mostanáig. De karácsony közeledtével az ember fokozott hajlandóságot érez arra hogy megszüntesse a "sátoros cigány" efektust, miszerint minden össze van lapátolva egy sarokba, leginkább roppant dekorativ fekete szemetes zsákokba csomagolva. Szóval először lomoltam, aztán tologattunk. Végül kialakult egy kép lecseréletlen bútorokkal, szőnyegmentesen. De viszont van helye mindennek. Még a karácsonyfának is. Nekünk tetszik. :-))

Teljes hosszában.


A TV sarok.


Végre a dobozkáim is kikerültek a zsákokból.


A másik oldalról.


Étkező + számitógép sarok.


Párom kedvence. Néhány hete hoztam haza, a kirakatból könyörögtem ki a kedvéért.


Az én asztalomon is jelen van egy csipet karácsony.


folyt. köv. :-))

2 megjegyzés:

éva judit írta...

Szépek a diszeid és,hogy nincs még meg a butorzat meg a szönyeg sem azzal ne is törödj
Hát ezt a telet amit itt lefotoztál azt igérik nállunk is,ma -16fokot mértek valahol épp most mutatta a TV

euthymia írta...

nagyon hangulatos, szerintem! :)
:)