2011. január 21., péntek

Cewe heti kihivása igencsak piszkálja a csőrömet. Igy fordulhatott elő hogy mégegy oldalt készitettem. Igaz ez megint nem a gyűjteményem, de attól még az egyik kedvencem Arthur kerekasztala Winchester-ből. A képeket válogatva még mindig eszembe jut első döbbenetem mikor először megpillantottam. A méretei...elképesztőek. Még igy is bár visszintesen sokkal jobban érvényesülne az öt és fél méteres átmérője. Először nem értettem miért kellet a több mint egy tonnás szépséget a falra tenni, de végül is igy sokkal egyszerűbb mert jól látható, fotózható és nem kell külön pulpitus a látogatóknak ahhoz hogy megcsodálják.


Felhasználtam:
Honey_Designs_Waiting_For_New_Moon
Happyscrappy_scrapbook
A lovagot pedig a netről ollóztam.

3 megjegyzés:

Merika írta...

Tényleg óriási, és jó kis oldalt készítettél!

Gabriella írta...

Nagyon Klassz, érdekes kép!! Ügyes vagy!

éva írta...

Tetszenek ezek a cewe heti kihivásai de még soha nem vettem rész rajta