2011. június 27., hétfő

Menetrend szerinti car booty híreink következnek....
Nem tudom hogy a nagy meleg hatása e vagy sem, de mindenesetre hazajött velem ez az idülten vigyorgó kiskorú. :-)



Igazándiból nem teljesen az én izlésem szerint való....DE... elnézve gyerekkoromat idéző flanel pizsamáját, nyuszifüles tappancsait, a bömbirongyit és az alvósbabát...hát nagyon-nagyon egyben van igy ez figura. Nem is birtam otthagyni. :-))









És hogy egy kis ráadás is legyen. Néhány falra való szépség. Már csak a hozzávaló falat kell megtalálnom. :-))



7 megjegyzés:

Monika írta...

Nekem a baba is jöhetne, DE ezek aképek....!!!!Jujjjj! Nagyon sárga lettem.:)

Gabriella írta...

Jó kis zsákmány megint!!

Zsofia írta...

Nagyon szépek, a baba különösen, alig várom hogy én is gyűjtögessek :)

Holdgyöngy írta...

Irigyellek a baba miatt. Én is gyűjtöm őket, ill. ma már inkább múlt időben mondanám. Viszont ha egy-egy szépségre ráakadok nehezen hagyom ott. Azért az ottani és az itteni bolhapiacok közt van némi különbség, mert nálunk inkább lompiac, s h az ember véletlenül valami kincsre akad, az a csoda. Persze azért előfordul, de nem ez a jellemző.

Fodor Marcsi írta...

Engem az is érdekelne ám, hogy a lefotózott kincseket mennyiért sikerült lőnöd!

Darilh írta...

Ezt hol, ezt hol, ezt hol???? Marmint a kepeket hol lehet megvennk, ha a neten (e-bay stb) rakeresek, milyen keresoszoval talalom meg? Kesz, teljesen beleszerettem a kepekbe!
Egyszer elmennek veled egy ilyen car boot sale-re, mert olyan jo szemed van a szepre, mennyire van a ti varosotok Londontol?
:))
Puszi

Christine írta...

Darilh. :-)) Anton Pieck nevére keress rá. Az ebay-on van neki fent elég sok. Vettem is tőle még négyet azóta. Most kalapálom őket a falra. :-)
Mi a Metropolitan line végállomásán lakunk. Eljöhetsz, szivesen elviszünk, de azt tudod kell hogy jó adag szerencsére is szükség van nem csak jó szemekre.:-))