2011. július 13., szerda

Mostani fotó alanyom még akkor került hozzám mikor árulni mentünk ki. Mást nem is vettem akkor csak őt. Mert akkor inkább az eladáson járt az eszem. De azért ő csak kiszúrta a szemem és én nem hagytam ott. (Marcsi kedvéért: két font volt az ára.) Szintén a Leonardo kollekcióból való darab és eddig az összes közül a legkisebb. Kivételesen még sikálás előtt fotóztam. Leginkább azért mert ez volt az első alkalom hogy olyan babával futottam össze akiről csak ollóval lehet leszedni a ruhát. Botor módon ez meg akartam spórolni....de igy utólag már tudom hogy ez hiba volt.





1 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Egy időben gyűjtöttem a babákat, most is megvannak dobozolva, nem tudtam tárolni őket, porosodtak stb. Néha, ha szépet látok máig nehéz otthagynom őket. Érdekes, igazi régire nem akadtam (bolhapiacokon), egy-két sorszámozottra igen. A tisztába tevés gond volt, mikor teszek jót: ha mosok, ha külön mosok darabokat stb. Nagy kérdés.