2011. július 19., kedd

Múlt pénteken itthon volt a párom és ágynemű beszerző körútra indultunk. Hemel Hempstead-ben aztán teljesen műsoron kivül elibénk került egy charity shop kirakata, benne kb. 30 darab babával. Persze egyből oda dermedtem az üveg elé. Majd pár pillanatal később már bent is voltam mögötte és onnét szemrevételeztem a választékot. Végül két baba akadt aki megütötte a "szerelem első látásra" mércét. Köztük dilemáztam hogy melyik legyen a szerencsés választott, mikor a férjem döntött helyettem és a kezembe nyomta mindkettőjük árát. Igy eldőlt a kérdés, mindkettő hazajött velem.

A kis huncutka...







és a kócos kuktalány is.





7 megjegyzés:

GlobalGrover írta...

szepek az ujoncok :-) ket kerdes mar regota foglalkoztat:

1. hova teszel ennyi babat?
2. mit szol a ferjed hozza a sok babahoz?

Orsi

Christine írta...

Orsi, a számitógépem fölé került most egy polc azon sorakoznak. Aztán ha a nappalival is elkészülünk oda fog kerülni két darab majdnem két méter hosszú polc. A párom már kérdezte hogy még hányat akarok, de erre ugye nincs értelmes válasz. :-)) És ezt a kettőt is ő vette, én csak az egyiket hoztam volna el. Igaz biztos beletel volna vagy tiz percbe mire kitalálom melyiket.
Amúgy meg....ha már nagyon-nagyon nem férek tőlük akkor néhány visszakerül a piaci körforgásba. De az még odébb lesz. :-))

Zsofia írta...

Gyönyörűek természetesen....:))))) Én a takarításukkal lennék bajba, bár olyan édesek, hogy tuti szívesen tisztogatnám őket hetente :D

globalgrover (Orsi) írta...

koszi az infot :-) hany babad van most?

Gabriella írta...

Cuki szerzemények. Nem csodállom hogy szereted őket.Szerintem kiállítást is rendezhetsz majd!H amáshol nem itt...

Christine írta...

Orsi, eddig nyolc darab van.

Holdgyöngy írta...

A takarításuk, porolásuk, ne is említsd. Én néztem egyszer egy üvegvitrint, a polcok alacsonyak volak. Azóta ledobozoltam őket. Ezek igazán szépek.