2011. szeptember 1., csütörtök

Itt van az ősz, itt van újra....

Igazából már augusztus második hete óta sejteni lehet hogy közeleg az ősz. Ekkor jelentek meg a parkban ismét a délre költöző vadludak és kezdték meg renszeres kötelék repüléseiket a város felett. Én meg ismét lesben áltam az ablakban hogy egyszer elcsipjem őket. Persze nem sikerült igazán. (Nem vagyok profi természet fotós szóval nem ülök órákat azért hogy egyet kattinthassak. Én max lesifotós vagyok kit az alkalom szül. Az alkalom meg olyan amilyen.) Majd egyszer már annak is utána nézek hogy miért kell a libáknak repülés közben gágogni. Mert most max találgatni tudok hogy paracs szavakat kiáltoznak, vagy irányjelzés hogy "most kis ivben jobbra kanyarodunk" esetleg csak mezei figyelemfelhivás hogy "nézzétek itt vagyunk, repülünk". Mindenesetre iszonyat hangosak és piszkosul nem zavarja őket hogy mindezt egy város közepén teszik holott itt nemhogy közlekedési rendőr, de légiirányitó sincs aki rájuk szólna hogy gyalogost gázolni nem illik és hogy a parkot emberek is használják.... :-))



Naplemente az ablakból:


5 megjegyzés:

Zsofia írta...

Nagyon jó képek, és a vadludakat én is nagyon szeretem

éva írta...

hát én nem veszem észre,hogy ösz lenne mert 40fok van:)itt árnyékba is 30 fokot mutat a kinti hömérö:)

Unknown írta...

Nálunk nem változott egyenlőre az időjárás, jelenleg tök olyan idő van, mint augusztusban volt. Szerencsére nincs hideg, 16-20 fok, nekem teljesen tökéletes. Ha meg esik? Hát, essen!

Jót mosolyogtam az irásodon! Én is nagyon szeretem ezt a gágogó népséget. Nálunk is repkednek már vagy 2 hete, én is inkább csak hallom sokszor, mert ricsajt azt csapnak. Lehet nekünk szólnak, figyelmeztetnek, hogy jön az ősz?

Jó Sir Robin a bátor írta...

Ezek is olyan Kanadai ludak mint amilyenek nálunk bóklásznak a hotel parkjában? :)

Christine írta...

Robin, igen olyanok. :-))