2011. november 26., szombat

Christmas in Chesham

Idén is megrendezték a szokásos évadnyitó, diszvilágitás felkapcsoló estet a városban. Részemről fájlalom hogy a Victorian Evening elnevezéstől megfosztották, de hát új polgármester, új szokások. A szervezők dolgát nehezitette hogy a fő utcán több helyen is munkák folynak igy idén kevesebb körhinta, céllövöldés és más egyéb ilyenkor megszokott bazáros jött el. De kisváros vagyunk, igy az emberek lelkesek bármilyen esemény is legyen a lényeg hogy történik valami, tömegesen tódulnak. Idén egyedül mentem ki, és még a szokásosnál is kisebb esélyekkel indultam a jó fotókért menő csatába.
Hiába a nagyok mellet én nem rúgom labdába. :-))



És ha mindenki rohan az se könnyiti meg a fotózni vágyó dolgát.





De volt gőzgép, és hiába több mint száz éves remekül működik, a saját "lábán" érkezett.



Volt mindenféle lelkes kosztümös aktivista.



...és persze az elmaradhatatlan körhinta.





Volt élő zene ProZone Jazz band közreműködésével.



Volt aki újragondolta a Halloween pumpkin ötletét.



No meg persze volt rengeteg gyönyörű kirakat. Amikkel nevezni lehetett a város legszebb kirakata ciméért. A kirakatok legalább nem rohannak el előlem. Új polgármesterünket kétszer próbáltam lefotózni, mindkétszer elfutott előlem....ejnye. :-))











11 megjegyzés:

Hicudzsi írta...

Nagyon szép lehetett :D

Mami írta...

Nekem is lesz ma este ilyen posztom :D . Nálunk múlt héten szombaton volt a villanykapcsolás, ma meg a szomszédos városba megyünk karácsonyi vásárkodni stb. Én is nagyon élvezem ezeket, mert imádom a Karácsonyt minden giccsével együtt. A ti városkátok is nagyon szép lehet.

Edinbogyo írta...

Es melyik kirakat lett a nyertes?

Unknown írta...

Jaj de szép! Itt nincs ilyen, de kár! Annyira szép, hangulatos helyen laktok, igazán! És azok a kirakatok! Gyönyörü mind!

éva judit írta...

Tényleg melyik kirakat?:) köszi a beszámolot

Merika írta...

Ezekbe az üzletekbe szívesen körülnéznék!!! Köszi hogy írtál az eseményről, érdekes lehet!

Gabriella írta...

A mi városunkban holnap lesz a parádé, meg a kapcsolás, de a város fele ilyen szép sincs mint ahol ti laktok.
Szerencsére nincs hideg! Jók a fotók, mint mindig...

Zsofia írta...

De szép!!! Úristen minden pénzem elköltöttem volna itt :P

Monika írta...

Hú,ez az utolsó két kép nagyon nekem való!!!!!!
Ha hangulatos és nem ajándékhajhászó a karácsonyi vásár, azt szeretem.Lazán, battyogva....:)

Gwen írta...

Hűű, ezek a kirakatok tényleg szépek! :-)

Secima írta...

Jó, hogy a fotóidon keresztül egy kicsit én is ott lehettem. Köszönöm. :)