2012. március 15., csütörtök

Tipikus angol reggel

8 megjegyzés:

éva írta...

azért nem szeretném,hogy a tavaszi reggelek ilyen legyenek,itt hétágra süt a nap bár nincs meleg:)

Kata írta...

Hányzik az angol időjárás, nekem lett kitalálva :(

GlobalGrover írta...

lovely :-)

euthymia írta...

khm, azért nem mondanám, hogy tipikus, mert én az elmúlt 6 évben még csak idén láttam ilyen reggeli ködöt (meg eleve ködöt is a környéken ) heheh

Christine írta...

Euthymia, itt nálunk ez rendszeres. Este is meg reggel is. :-)

euthymia írta...

:) hihi, mh, ez furi, én még tényleg nem nagyon láttam ködöt (leszámítva a múlt hét pár napját ):) :)

Unknown írta...

Meg reggel, bár most nem panaszkodhatok!

Unknown írta...

Most láttam, hogy az előző kommentemből kihagytam a "belga" szót!

Tehát meg belga reggel is, mert nálunk is ilyenek a reggelek sokszor.