2012. április 23., hétfő

Shewee



Megkezdődött a car boot sale szezon a hétvégén. Igy aktuálissá vált egy téma. A Shewee. Ez egy női pisilő eszköz és mint olyan szerintem fantasztikus találmány a maga végtelen egyszerűségében. Biztos vagyok benne hogy minden nővel többször előfordult már olyan eset amikor gondot okozott a pisilés mikéntje. Mikor vagy egyszerűen nincs közel-távol wc vagy pedig a fellelhető példányok egyszerűen nem alkalmasak a rendeltetés szerű használatra. Ilyenkor az ember lánya óhatatlanul elirigyli a pasiktól a megoldást. De a természet, nekünk másféle testet adott, igy más megoldásokat kell találnunk. Pár éve került a piacra egy eszköz ami megszünteti a problémát. A Shewee segitségével a lányok is tudnak bárhol és bármikor állva pisilni. Legyen az erdei kirándulás, koncert vagy bármilyen extrém helyszin, vagy csak simán a szokásos nagyvárosi piszkosvécé.



Nem kell többé kínlódni, szorongatni, vagy wc papirral boritott ülőkéjű vécére ülve reménykedni hogy nem szedünk össze semmiféle fertőzést. Lehet állva pisilni és ezzel meg is van oldva a probléma.
Személyes tapasztalatom szerint kell egy kis idő, mig rá áll az ember lányának agya hogy tudjon állva pisilni a több évtizedes ücsörgő pozició után. Tehát kell egy kicsit "gyakorolni". De utána nincs többé gond.
Az ára nem túl borsos, több féle szinben és kiszerelésben is kapható.

12 megjegyzés:

éva írta...

nagyon ötletes:)

Unknown írta...

Ez nagyon tetszik! :D

Ziebi írta...

Ok, ok, de nekem csak egy kérdésem van: mi van ha többet kéne pisilni mint amennyi belefér? :D

Christine írta...

Ziebi ez egy tölcsér lényegében. Ami úgy vezeti a pisit mint ahogy a fiúk "berendezése". És ettől a kialakitástól tudsz állva pisilni. Szóval ez nem tartály. Bár láttam hogy már lehet hozzá kapni külön valami zacsi szerűséget is, ha olyan körülmények adódnak hogy raktározni kell a pisit.

Zsofia írta...

Hát ez kész :DDDD Először nagyon morbidnak tűnt, de aztán rájöttem, hogy nagyon is hasznos...én pl képtelen vagyok pottyantós wc-ket használni a kijelölt helyeken kirándulások alkalmával...olyankor jól jönne ez az eszköz :)

Gabriella írta...

Mik vannak, nam tudom nekem menne-e egy ilyennel. De az ötlet határozottan tetszik!!

Ziebi írta...

Javagyúúúúúgy :)))

GlobalGrover írta...

igen, mar lattam valahol ezt (nem eloben).... szerintem is kicsit (nagyon) morbid de azt alairom hogy van ugy hogy a szukseg megkivanja ezt a 'modszert'.......

kreatívhit írta...

Nincs mese aminek távoznia kell nem igazán válogat ha eldöntötte hogy elérkezett az idő.Ötletes kütyünek tűnik.Sok helyen a klotyót amúgy is csípőből kerülni kell annyira gáz.

ribizlifozelek írta...

Ez nagyon jó!

Unknown írta...

Erről már én is hallottam. Most már a nők is odaállhatnak a kapualjakba? Na majd kifigyelem, mert itt aztán nem gond a pasiknak kikapni, aztán ... hadd szóljon! Most már csajok is megtehetik. Viszont tényleg nem rossz, ha a szükség megköveteli, akkor nagy segitség lehet. Engem leginkább a koszos WC-től való távoltartás fogott meg!

MuciFoci írta...

Szuper talalmany, egy hibaval: ha a csalanos szelen, vagy kapualjban ferfiasan elvegeztuk a dolgunkat, akkor hogyan szaritjuk meg a tolcsert? Mert azt latom hogy cuki dobozkaval jon, de pisisen megse lehet elrakni..