2012. október 20., szombat

Nagykövetség

Fiamnak hamarosan lejár az útlevele. Mivel egy ideje már hallottam a kósza hireket hogy nagyon elhúzódik az ügyintézés igy már augusztus 1.-én megkértem az időpontot, amit meg is kaptunk most október 19.-re. Igy tegnap felkerekedtünk és megcéloztuk az Eaton Place-t. Aki ismer minket az tudja hogy nem vagyunk nagy London rajongók, általában fél óra után eluralkodik rajtunk az E.T. érzés azaz "haza, haza, haza". Ezért is találta ki most a párom hogy menjünk autóval. Hogy legalább bumlizni ne kelljen. Plusz igy haramadába kerül az utazás csak, mintha metróval mennénk. Igaz igy előált a szokásos kérdéskör hogy hol a fenében is parkoljunk a kocsival, ha odaértünk. De végül némi szerencsével ez is megoldódott. És minden aggodalmam ellenére még el se késtünk. :-)) Az ügyintézés majdhogynem zökkenőmentes volt. Az irodára már rég ráférne hogy nagyobb helyre költöztessék őket, mert az ügyfeleknek alig van hely. Érdekesség hogy amig otthon 2500 forintba kerül egy kiskorú útlevele addig Londonban intézve ez 14 ezer valahányszáz forintba kerül átszámolva. Ezen jót vigyorogtam magamban. :-)) De a lényeg hogy nagyjából fél óra alatt elintéztük ezt is, 8 héten bellül meg kell kapjuk az újat...épp azelőtt hogy lejárna a régi. Szóval minden itt élőnek azt tudom tanácsolni hogy számoljon 5-6 hónappal ha útlevél igénylésre gondol, mert ennyi ideig is eltarthat a dolog. És egy kiskorú esetén elég macerás lesz ez az egész ha kifutunk az időből.

Gondoltam hazafelé kicsit engedem magam turistáskodni, de páromra rájött a hazafuthatnék, igy vaktában itt-ott megállva lövöldöztem csak a géppel.

...éééés ott a zászló...
errefelé klónozzák a házakat, szóval részegen tuti nem könnyű hazatérni :-))
a pincelakások ablakai épphogy kilátszanak

pincelakás




a Barclays biciglik népszerűek, mert odafelé még kétszer annyi állt bent






fura volt látni ezeket a mindenhol jelen lévő interaktiv kijelzőket, csak hogy teljes legyen az ember "vidéki kislány a városban" érzésem :-))

2 megjegyzés:

Merika írta...

Ó London!!!!! Én imádom, egy piros busz tetejéről ameddig csak megy, egyik végétől a másikig!

Névtelen írta...

Jók a képek. Azért le kellene ellenőriznem a helyszínen. :)