2012. november 15., csütörtök

Gesztus

Múlt héten kaptam egy levelet a Tesco-tól. És csak bámultam. Persze tudom hogy itt más a mentalitás, de igy is sikerült kellemesen meglepődni.

Dear Mrs K,
We are sorry that we have not been able to deliver all of the products that you ordered this week. We understand how frustrating this must be for you. We have experienced a problem with our ordering system, which has meant that some products are not available in store for us to deliver. It is now resolved and we expect to be back to normal in the next day or so. We're sorry for any inconvenience caused and hope you will accept an eCoupon worth £5 off your next grocery order. Simply place an order for delivery on or before 16th December 2012 to redeem the eCoupon.
Kind regards,
Tesco Customer Service

Angolul nem tudók kedvéért a lényeg az hogy a heti nagybevásárlást már jó ideje online intézem és házhoz szállitatom. Múlt héten a megrendelt dolgokból három tétel hiányzott. Mert nem volt nekik. Ilyenkor általában helyetesítik más cég termékkével vagy bármi hasonlóval a hiányzó dolgot. Tehát igazából kapok valamit, max kis hasáb krumli helyett nagy hasáb krumpli lesz és nem Tesco-s hanem McCain. Csak épp ez nem pont az amit rendeltem. És ők ezt szeretnék kompenzálni, mondhatni fájdalomdijként küldtek egy 5 fontos levásárolható kupont. Nem egy nagy dolog. De a gesztus. Azt értékelem. Határozottan. :-)

6 megjegyzés:

Ziebi írta...

Nekem magyar kiszállítós céggel is volt ilyen esetem, ott az történt hogy az öblítős üveg megadta magát és mivel nem volt külön csomagolva eláztatott egy cosmó mindent. Írtam nekik kedvesen hogy mi történt, és szerintem erre figyeljenek, és lám-lám, jött egy kedves válasz amiben elnézést kértek, és küldtek egy ajándékutalványt. Nem nagy érték, de mégis, sokat jelentett. Így is lehet.

Judit írta...

Ez egy kedves gesztus! Sok ilyet hallottam mar itt ismeroseimtol!

Gabriella írta...

EZt a részt bírom a legjobban itt, az eladók és az áruházak hozzáállását...nekem is volt már hasonló élményem.

Zsofia írta...

Tényleg kedves gesztus...bár mindenhol így működne

KarinaH írta...

Nálunk is van ilyen, a franciák is odafigyelnek erre...a különbség annyi, hogy én nem házhozszállítást kértem, hanem a Casinónak és a Leclercnek van egy nagyon jó szolgáltatása: regisztrálnod kell és utána vásárolhatsz úgy, hogy kiválasztod a termékeket és beírod a naptárba, mikor mennél értük (általában óránkénti beosztással adják ki az összekészített termékeket).

Unknown írta...

Rendesek tényleg! Én nem tudom van-e ilyen itt, de simán el tudom képzelni. Eddig még nem volt bátorságom kipróbálni ezt a szolgáltatást, de már nagyon készülődök rá. Tavaly a nagy hóban majdnem igénybe vettük, de 3 nap mulva tudtak volna csak kiszállitani, azóta meg bevallom eszembe sem jutott. Na majd mostanában! :)