2016. május 15., vasárnap

Salsa chicken diner...

...avagy salsás csirke az egyszerűség kedvéért. Konyházzunk ismét kicsit, ez a recept nem olyan rég osont be a konyhámba.  Szeretem mert rugalmas. A fiam pl. utálja a hozzá való körítést, így neki csak kiszedem a csirke darabokat a tepsiből és sütök hozzá egy adag krumplit és már nincs is semmi probléma.
A recept a következő:
Végy egy adag rizst, egy  konzerv fekete babot, egy konzerv kukoricát, egy üveg salsa szószt (tetszőleges erősségűt), egy nagy csésze csirke húslevest, sót, borsot, chilit.
A fentieket összekeverjük egy tepsiben, majd csirke darabokat fektetünk a tetejére és fóliával letakarva 200 fokon egy óráig sütjük. Végül sajtot pirítunk a tetejére. Jó étvágyat!
A salsa szósz felbukkanásának nagyon örültem, eddig nem is vettem észre hogy itt is lehet kapni, holott Kanadában nagy kedvencem volt. Egyetlen aprócska tényt viszont figyelembe kell venni. Az itt kapható salsa szószok nem azonosak tengerentúli testvéreikkel. Ergo megvehetem a legerősebbet is az se lesz számomra elég csípős, míg odaát a leggyengébb verziótól is tüzet adtam a sárkánynak. De ez a probléma szerencsére könnyen orvosolható némi chili paprikával.:)

Nincsenek megjegyzések: